پریشان ترازقاصدک

متن مرتبط با «تورامیبینم» در سایت پریشان ترازقاصدک نوشته شده است

تورامیبینم

  • نیلوبلاگ

    xa0 xa0 چشمانم را باز میکنم، به آسمان می نگرم تورا میبینم..... به دشت نگاه میکنم همه تویی گنجشک های روی درخت خانه مان هم تویی....... به هر سو نگاه میکنم تورا میبینم ای بخشنده مهربان. میایی با هم حرف بزنیم؟ برویم ی گوشه ی دنج من و تو... وقتی تو باشی هیچ غمی نیست وقتی تو باشی غصه ها را حل میکنم در فنجان چای و سر میکشم یک نفس... اصلن حرف برای چه بزنیم؟ با تو بودن آنقدر کافی هست که همه ی حرفهای دنیا بر میگردند سر جایشان در دفترهای شعر و خاطره. راستی آدم های نالان را می بینی؟ میخواهم فریاد کنم ای توو...

    ادامه مطلب